سيده حسناسيده حسنا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

حسنا جون عزيز دل

... و حالا اعلام اسمم

1389/10/30 22:56
نویسنده : عزيز دل
536 بازدید
اشتراک گذاری

حسنا جون

حالا نوبت اعلام اسمم بود همكاراي مامان مرتب مي پرسيدن بالاخره اسمم رو چي گذاشتن آخه تو عالم جنيني مامان منو زهرا صدا ميكرد ...

حسنا جون

حالا نوبت اعلام اسمم بود همكاراي مامان مرتب مي پرسيدن بالاخره اسمم رو چي گذاشتن، آخه تو عالم جنيني مامان منو زهرا صدا ميكرد و به همه هم گفته بود فعلا زهرا است و وفتي بدنيا اومد بابا اسم انتخابي شونو اعلام ميكنه، بابا هم مگه دلش ميومد بگه همه رو سر كار گذاشته بود چشمک و به مامان ارجاعشون ميداد بالاخره مامان اسمم رو اعلام كرد، همه نفسها تو سينه حبس شده بود كه مامان گفت حسنا هوراو من شدم حسنا جون عزيز دل مامان و بابا.زبان 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان عسل
21 اردیبهشت 90 4:17
همیشه شادوسالم باشی حسناجون



متشكرم عسل جونم هميشه خوشحال و سلامت باشه

خاله مریم (معروف به خاله ورزش)
26 اردیبهشت 90 18:36
حسنا خانم این مامان و بابات کشتن مارو تا برات یه اسم بزارن اگه دختر من بودی 12 ماه قبل از بدنیا اومدن برات اسم گذاشته بودم


ببينيم و تعريف كنيم


خاله زهره
30 اردیبهشت 90 22:22
عزیز خاله من تازه از راه رسیدم اومد که ببینمت و انقدر شبیه مامانت بودی که من از شدت ذوق فقط میگفتم وای چقدر شبیه خودته تا خاله ورزش گفت اسم قشنگت حسناس و اسمتم مثل خودت قشنگه .
محرم
31 اردیبهشت 90 9:28
من که این همه کامنت گذاشتم!!!!!!!!!!! خوب چی بگم؟منتظر آپ جدیدم.