سيده حسناسيده حسنا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

حسنا جون عزيز دل

... روز خدا حافظي

1389/11/15 23:02
نویسنده : عزيز دل
573 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از دو هفته موندن خونه مامان جون وقتش رسيده بود بريم خونه خودمون...

 

بعد از دو هفته موندن خونه مامان جون كه كلي خوش گذشته بود وقتش رسيده بود بريم خونه خودمون. من هم ذوق داشتم زودتر برم اتاق و وسايلم رو ببينم. آخه مامان كلي ازشون برام تعريف كرده بود!... اين بود كه آخر شب وسايلمون رو جمع كرديم و با مامان جون خدا حافظي كرده و راهي خونمون شديم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محرم
16 مرداد 90 21:19
ماشاالله...
پسردایی کوچیکه
7 آبان 90 15:36
سلام.به وبلاگ من هم سربزن.منم امروزوبلاگتوتوی پیوندهای وبلاگم گذاشتم.به وبلاگ من هم سربزن.باشه؟به مامانتم بگوبه وبلاگ من هم سربزنه.باشه؟خداحافظ.
مریم
3 آذر 90 20:35
خیلی نازه... دعا کن منم یروز منم یکی شو داشته باشم... خیلی بچه دوست دارم خدا برات نگهش داره 1000سال.
محمدحسین
16 آذر 90 12:38
سلام.چرامطلب جدیدنمی ذاری؟راستی ممنون که به وبلاگم سرزدی.خداحافظ